Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007

Αστερόσκονη και Αγγελακια




Δεκέμβριος ...

Διαθεση στα ύψη...


ειμαι απο εκεινους που συνδυαζουν την χρυσόσκονη των γιορτων με τη μελαγχολια τους..πως γινεται ? Ολα γινονται , ουδεν ανέφικτον!!

Ολα ξεκινουν με το που μπαινει ο Δεκέμβριος , οι αισθησεις μου χτυπάνε τιτλ!!

Ερχονται γιορτες, οπερ πανικος...

Ψωνια, γλυκα, βεγγερες, παρτυ, χιονι, εκδρομες....ολα πρεπει να γινουν ...

Προσπαθω να κανω ενα πρόγραμμα και να το τηρησω και να τα προλάβω ολα και φυσικα δεν υπάρχει τετοιο θεμα...δε θα προλαβω ουτε τα μισα....

Αλλα δε με νοιαζει , η προθεση μετραει .....
και η καλη διαθεση .....Θα τρεξω , θα κλεισω ραντεβου , θα ψωνισω χιλια δυο μικροπραγματα , θα κανω λιστες δωρων , θα διπλοτσεκαρω προσκλησεις και ραντεβου, θα χασω τα μισα, θα σκεφτω τι θελω να κανω να μεινω εδω στην πολη και να χαρω γιορτες ή να εκδρασμω σε ενα απο τα τοσα μερη που μου εχουν πει και να κανω διακοπες μακρυα....

Ακομα δεν ξερω τι θελω ..το πιστευετε?

Ειναι η πρωτη χρονια που δεν εχω αποφασισει ......και με βλέπω να δρω αυθορμητα στο παρα πεντε......μακαρι να μπορεσω να τα συνδυασω ολα!!


Η πιο ωραια στιγμη ειναι οταν θα φουρνισω τα γλυκα και θα μοσχομυρισει το σπιτι , το τζακι θα ειναι αναμμενο, θα πινω κρασακι θα εχω κατσει στον καναπε κουρασμενη γιατι εγω οταν ετοιμαζω μελομακαρονα και κουραμπιεδες και φλογερες χριστουγεννιατικες , φτιαχνω για οοοοολους...τονοι γλυκα σε πιατελες με αστερια και αγιοβασιληδες....να μοιρασω σε ολους .....φυσικα καθε χρονο λεω να θυμηθω να μην το ξανακανω αλλα ειμαι αδιορθωτη...

...καπου εκει με πιανει και η μελαγχολια των γιορτων , γι αυτους που δεν ειναι πια κοντα μου, για εκεινους που εφυγαν για παντα και οσους εγω απομακρυνα απο τη ζωη μου δυσκολα ...επειδη εκεινο ή το αλλο....εχω και αλλες στιγμες πολλες τετοιες μελαγχολιας και αναπολησης αλλών εποχων .....αλλα δεν πτοουμαι .....

Ξερω οτι τα αγελακια θα ερθουν και φετος και θα ριξουν αστεροσκονη παντου και θα μας γλυκανουν και θα μας ψιθυρισουν, εκεινα τα κρυα χριστουγεννιατικα βραδυα, διπλα στο τζακι, που θα μας εχει παρει ο υπνος, χαμογελωντας και περιμενωντας τον Αγ Βασιλη, πως ολα ειναι εφικτα, οσο υπαρχει η ΑΓΑΠΗ στον κοσμο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: