Δευτέρα, Δεκεμβρίου 31, 2007

5 ωρες πριν ...

μπει ο καινουργιος χρονος και τον συναντησουμε




..........ειμαι ετοιμη να μπω σε μια μπανιερα με αφρολουτρο σοκολατα και να χαλαρωσω.....
το φορεμα του ρεβεγιον ειναι πανω στο κρεββατι , οι μαυρeς λουστρινενιες γοβες απο κατω και το καλυτερο χαμογελο φωτιζει το προσωπο μου........
Ειναι γιορτη!!!.....και ειμαι στην καλυτερη διαθεση για να αποχαιρετησω το 2007 και οτι εφερε αυτο μαζι του........

Δεν ξερω αν ηταν καλη η κακη χρονια , μαλλον προς το μη καλη θα καταληξω γιατι μου πηρε φευγωντας ενα πολυ αγαπημενο μου προσωπο.....καταλαβα τι θα πει να χανεις ενα τοσο δικο σου νεο ανθρωπο και να μενουν ονειρα στη μεση......το 2007 ενοιωσα τι θα πει θανατος......και προχωρησα.......προχωρω...δυσκολα αλλα προχωρω ...φιλοσοφωντας οσο μπορω και προσπαθωντας να γινω δυνατη να αντιμετωπισω και οτι αλλο ερθει τα επομενα χρονια.....

εφερε και νεα προσωπα κοντα μου , που εγιναν γρηγορα αγαπημενα .....και που θελω να μεινουν κοντα μου για πολυ, μαζι με ολα τα αλλα που ηρθαν και εμειναν τα προηγουμενα χρονια...
ειχα και πολλες συγκρουσεις και καταλαβα τι μετραει για μενα στους αλλους και συνειδητοποιησα τι θελω και τι αναζηταω μεσα απο τις σχεσεις μου φιλικες, οικογενειακες, προσωπικες, εππαγγελματικες ....
Τι τελικα με εμαθε το 2007?
Να ειμαι πιο απλη.....Να βλέπω το νοημα της στιγμης και να μη μιζεριαζω....
Η ζωη ειναι απλες καθημερινες στιγμες και η ευτυχια μας κρυβεται σε αυτες......

Να ΖΟΥΜΕ , να ΑΓΑΠΑΜΕ και να ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ!!!
και το 2008 που ειναι στο δρομο και σε λιγο θα μας χτυπησει την πορτα να μας κανει να θελουμε να κανουμε τον κοσμο αυτο που ζουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟ για εμας και τα παιδια μας ........

Let the party begginsssssssssss

Δεν υπάρχουν σχόλια: