Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2007

Κουζινοπαιχνιδισματα (2)...Εορταστικον!!!



Κανετε και εσεις ετοιμασιες για το τραπεζι του ρεβεγιον?
και εγω και εγω.....

Ειχα γραψει παλια οτι θα σας εβαζα συνταγες που και που απο τα μαγειρεματα μου , αλλα ειμαι τοσο ανεπροκοπη που δεν κρατησα την υποσχεση μου
Τελος παντων με τον καινουργιο χρονο....
Στους πειραματισμους μου για σαλατα στο εορταστικο τραπέζι που να ξεφευγει λιγο απο τα συνηθισμενα κατεληξα στην παρακατω την οποια ετοιμασα δοκιμασα και ειπα να τη μοιραστω μαζι σας


Εχουμε και λεμε

Υλικα

στηθος κοτοπουλου ψητο
(τα γραμ υπολογιστε τα εσεις αναλογα την ποσοτητα που θελετε να κανετε)
κρεμμυδι ενα μεγαλο
πιπεριες φλωρινης κοκκινες
μαυρη ζαχαρη

μαρουλι ή σαλατα
λάχανο
καροτο
μαϊντανο

για τη σως

αναλογια 2 λαδι , 1 μπαλσαμικο
χυμο απο ενα μανταρινι
μουσταρδα
αλατι πιπερι


Εκτελεση

Σωταρουμε τα κρεμμυδι, οχι πολυ ψιλοκομμενο, καλυτερα σε ροδελες κομμενο, σε λιγο λαδι και αφου ξανθηνει του ριχνουμε μια δυο κουταλιες μαυρη ζαχαρη να ερθει να καραμελωσει καπως και μετα ριχνουμε ψιλοκομμενο το κοτοπουλο.
Τα ανακατευουμε σε χαμηλη φωτια μεχρι να ζεσταθει και το κοτοπουλο μας και μετα ριχνουμε ψιλοκομμενη και την πιπερια φλωρινης.

Σε μια σαλατιερα εχουμε κοψει τα σαλατικα μας λαχανο, καροτο, μαρουλι, μαιντανο (λιγο) ..
Ριχνουμε το μιγμα του κοτοπουλου ενα δυο λεπτα αφου το αποσυρουμε απο τη φωτια και ανακατευουμε να παει παντου.

Ετοιμαζουμε σε βαζακι τη σωσ μας , ριχνουμε τα υλικα της βαζουμε το καπακι και τα αναμιγνυουμε να γινει ενα υγρο παχυρευστο ...Το ριχνουμε στη σαλατιερα ανακατευοντας συνεχεια...

Προαιρετικα ριχνουμε απο πάνω τυρι τριμμενο της αρεσκειας μας

ειναι μια παραλαγη της σαλατας του καισαρα , αλλα προς το πιο γλυκοξινο

3 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Santi μου ευχομαι η καινουργια χρονια να ειναι γεματη υγεια ευτυχια και ομορφες εκπληξεις. Η σαλατα με εκανε και πεινασα, πολυ γιαμι. Φιλια καλη μου!

Only santi είπε...

χρονια πολλα και καλα ....
γαληνη , αγαπη και οτι επιθυμεις απο τη νεα χρονια να ερθει

done for είπε...

Χρόνια πολλά τρελόνι. :-)