Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2008

2007 notes


τα 7+1 σημαντικά γεγονότα της ζωής μου στη χρονιά που πέρασε , ζητησε η αγαπημενη μου γαλαζια λαίδη..

Σημαντικο είναι αυτό που το αναφερω πρωτο …αυτό σημαδεψε το 2007 τη ζωη μου…
Όλα τα αλλα είναι βιώματα που τη συμπληρωνουν και την προχωρανε….


1_ ΑΠΩΛΕΙΑ ….απρόσμενη και τοσο σημαντικη…λίγο πριν μπει το καλοκαιρι..
…τι μενει πια? Μια φωτογραφια παλια πάνω στη βιβλιοθηκη, από μια υπεροχη κοινη μας στιγμη…αποτυπωμενα χαμογελα αγαπης και μια ζεστασια που φαινεται …..να ναι καλα εκει που είναι …δεν μπορεσαμε να κανουμε τιποτα ουτε εμεις , ουτε αυτος για να μεινουμε πιο πολύ μαζι ……μια πικρα γιατί μπορουσαμε να εχουμε βρεθει παραπανω, να εχουμε πει περισσότερα, αλλα δεν ξεραμε……

2_ Αλλαγή εργασίας , πολλές αλλαγές έδρας της νεας εταιρειας και εγω πανω σε τριαξονικα και νταληκες με εργατες, να μεταφερω επιπλα, γιατι η εταιρεια ως νεοσυστατη δεν ειχε και πολύ προσωπικο να κανει τις δουλειες και τις εκανα εγω…πακεταρισμα , ξεπακεταρισμα, αλλαγη εδρας σε εφοριες , ΙΚΑ, κλπ…..χαχαχαχα….το θεμα είναι ότι τωρα όλα είναι καλα, το γραφειο μου ετοιμο και ωραιοτερο από όλα τα γραφεια που ειχα ποτέ…

3_ Ενας γαμος ομορφος στις εξοχες της Ζακυνθου και ενας αρραβωνας στην Κυπαρισσια με εκαναν να επικροτησω μια ταση φιλων και συγγενων να ξεφυγουν από τη γνωστη στημενη μουνταδα των γαμων και δεξιωσεων στην πρωτευουσα, και στην στροφη τους στην αναζητηση μιας αφετηριας κοινης ζωης, καπου αλλου, καπου πιο πολυχρωμα και ηρεμα…

4_ Ο ερωτας, πισω από μισανοιχτες πορτες και σε εξοχικους δρομους ειχε μορφη φευγατη, ετσι όπως τον βιώνω με ολες μου τις αισθησεις από τοτε που ανακαλυψα καποια πραγματα για μενα…..και τα συλλέγω χρονιά με τη χρονια εως οτου ερθει «εκεινος»……και αυτή τη χρονια κουβαλησα από θαλασσινες περπατησιες που εσβυσε το κυμα, ακομα λιγα λιθαρακια για το συναισθηματικο οικοδομημα μου….

5_ Η τρελλα με τις αμερικανικες σειρες , εμαθα να κατεβαζω torrents και περασα μια εποχη κολλημενη πανω στην οθονη του υπολογιστη για να ξεφυγω …Lost, Prison break, Alias, Jericho, Dexter, Grey’s anatomy, ηρθαν με μορφη χιονοστιβαδας , γεμισαν ωρες ατελειωτες, μαραθώνειας αποχαυνωσης….τωρα το εχω ελλαχιστοποιησει αλλα εξακολουθει να παραμενει η Νο 1 προτιμηση μου στο τηλεοπτικο τοπιο. Ένα ευχαριστω στη Χριστινα και το Λευτερη, που αφου με μυησαν, σε μια δυσκολη στιγμη, στη μανια των torrents, με εφοδιασαν προσφατα και με το σωστο DVD , ώστε να παρακολουθω πια από την ανεση του καναπε μου τα νεα επεισοδια.

6_ Επιστροφη στο Ε.Α.Π, που σημαινει Ελληνικο Ανοιχτο Πανεπιστημιο, μετα από διακοπη ένα, δυο χρονων που ηταν χρονιες ανασυνταξης δυναμεων , επεστρεψα με νέο κεφι για την επιτευξη του στοχου: να παρω το πτυχιο μου. (όποτε….) στις Σπουδες στον Ευρωπαϊκο Πολιτισμο, πηρα λοιπον νεα Θεματικη Ενοτητα: Ιστορια της Λογοτεχνιας και μολις τελειωσα την αναγνωση του ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΗΝ της Μαιρης Σελλευ που θα αποτελει το θεμα της τριτης εργασιας. Εχω ηδη μελετησει και συγγραψει τις προηγουμενες δυο .Οπως λεει και ένας φιλος μου «τωρα που θυμηθηκες γριουλα να σπουδασεις, καλα να παθεις», του απανταω βγαζωντας γλωσσα και συνεχιζω ακαθεκτη!

7_ Η συναυλια του George Michael. Δεν ήταν στα πλανα να πάω. Ένας φίλος προσφερε εισητηριο. Το εισητηριο αυτό ηταν των 200 € που σημαινει συναυλια που την παρακολουθησα αναμεσα σε celebrities (Κοριτσια ο Μαρινακης είναι ΘΕΟΣ!!, εμεινα στηλη αλατος όταν τον ειδα να ερχεται προς το μερος μου). Συναυλια με κεφι , εξαιρετικη οργανωση , ηχο και ενας George Michael εκπληκτικος. Πολύ την χαρηκα.

+1_ Ποτε επιτελους θα παρει πρωταθλημα ο Παναθηναϊκος????
Το 2007 ηταν ακομα μια χρονια που ΔΕΝ το πηρε!!!

1 σχόλιο:

Blue είπε...

Μια χρονιά που τα είχε όλα...
Και η επόμενη χρονιά που ξεκινά όμορφα και αισιόδοξα!
Ευχαριστώ Σαντούλα :)