Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007

Ισως φταινε τα φεγγαρια















...Λενε πως η ανοιξη ειναι αναγεννηση...δεν ξερω ....
ερχεται μαζι με μια εκλειψη σεληνης..
αυριο το βραδυ το φεγγαρι θα παρει χαλκινο χρωμα...
.....

σου εχω πει πως αισθανομαι την ωρα που μου λειπεις?
...ασφυκτιω....θέλω να μπορω να σε αγγιξω εκεινη ακριβως τη στιγμη...να δω τα ματια σου και δεν εισαι πουθενα ......

.....θέλω παγωτο σοκολατα με σιροπι βυσσινο πανω σε σπιτικο σουφλε σοκολατας...αμαρτια λετε ε?? δε με νοιαζει....εξω απο το παραθυρο λάμπει ενας ανοιξιατικος ηλιος .....και αυτο μου αρεσει...αρχιζω ηδη να ονειρευομαι καλοκαιρινες εικονες.....


Το Πασχα πεφτει νωρις αλλα εγω θέλω να ειμαι μακρυα απο την πολη....στην Εξοχη..το επομενο βημα.....

ενας φιλος μου εστειλε στο μεηλ προχθες μια φωτογραφια με μαργαριτες ...σταματησε το αυτοκινητο στην ακρη του δρομου για να βγαλει φωτογραφια τις μαργαριτες να μου τη στειλει.............τον ευχαριστω.....γι αυτο ειναι οι φιλοι....να σου ομορφαινουν τη ζωη....



αυριο το βραδυ , θα κατσω στη βεραντα με ενα ποτηρι κοκκινο κρασι και θα κοιταζω το χαλκινο φεγγαρι.....

Ξερω πως παλι θα μου λειψεις.........

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με το παγωτό σοκολάτα και σιρόπι βύσσινο ....μμμ.....πολύ με κάλυψε!
Πού θα είσαι το Πάσχα?
Η άνοιξη είναι πάντα αναγέννηση μωρό μου, σημασία έχει τι θέλεις εσύ να ξαναγεννήσεις....ή να ανακαλύψεις ή να εφεύρεις από την αρχή.
Keep hoping!!