Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Κοριτσιστικα ροζουλια ονειρα....



Forever and ever......

Χρησιμοποιησα τη λεξη κοριτσιστικα για να περιγραψω καποιες σκεψεις μου και μου ειπες με αυτον τον χαρακτηριστικο σου τροπο
"βρε καλη μου τι κοριτσιστικα? γυναικεια!!! Ολοκληρη γυναικα πια"

χαχαχαχαχα

Οχι αρνουμαι !!!!Πεισμωνω.....
Κοριτσιστικα .....ετσι θελω να ειναι τα ονειρα μου και τα θελω μου
Ανυποψιαστα μακρυα απο εμπειριες, στεγανα και φρεναρισματα......
Θελω να μπορω ακομα να μη σκεφτομαι με ορια
Να μπορω να θελω και να φανταζομαι οτι ολα ειναι εφικτα να γινουν
και οτι καπου εκει εξω βασιλευει ο ερωτας......

Αν παψω να σκεφτομαι ετσι θα ζω μεσα στον κυνισμο και την πεζη καθημερινοτητα.......

Ονειρευομαι οτι θέλω , ποθω το ανεφικτο και ζω για την επομενη στιγμη μαγειας που μου επιφυλασσει η ζωη ..........

Αφηστε με στο πουπουλενιο μου ροζ συννεφο
Ειναι ωραια εδω ψηλα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: