Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007

Φλεγόμενοι κυκλοι...

Στο τσιρκο εκει τους βλέπεις ....
...ζογκλερ που παιζουν με τη φωτια και οι θεατες χειροκροτουν με θαυμασμο....
Γυρω σκοταδι και μονο φλεγομενοι κυκλοι να το σκιζουν ...
Δεν ξερω γιατι τωρα τελευταια νοιωθω ετσι .....
....πως θα θελα να ημουν ζογκλερ , να κανω ταχυδακτυλουργικα και να μπορω
να δημιουργω εγω αυτη την ατμοσφαιρα μυστηριου
Να μην ειμαι σαν αυτους τους φλεγομενους κυκλους που σκιζουν το σκοταδι και εξαφανιζονται μεχρι να ερθουν οι επομενοι και οι επομενοι...........

Τι σκεψεις ειναι αυτες ...και τι ωρα ειναι αυτη που τις κανω..........
Κρατω την αναπνοη μου...
Παιζω με την αντοχη μου και προκαλω την τυχη μου....
Μεχρι ποτε???

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello!
Πολύ καιρό έχεις να γράψεις .....
καλό είναι αυτό?
μετά από την ατμόσφαιρα ταχυδακτυλουργού , τι?
Σιωπή?
όλοι ψαχνόμαστε μωρό μου εξάλλου....

Only santi είπε...

...χρειαζεται και η σιωπη ....νομιζω....