Κυριακή, Νοεμβρίου 25, 2007

Πεταλα



λενε πως ολα τα ομορφα λουλουδια ειναι ευαισθητα...
αν τα κοψεις , ε τοτε πολυ γρηγορα μαραινονται ...κατι κολπα με ασπιρινες στο νερο του βαζου , ειναι χωρις νόημα....

Αλληγορικα σκεφτομαι , αν εχετε απορια...
οπως σε καθε πανσεληνο , ερχεται η ωρα μου για βαθυστοχαστες φιλοσοφικες αναζητησεις και φυσικα κυριο θεμα παντα ο ερωτας.......και οτι ζουμε γυρω απο αυτον...

ρωτησε μια φιλη σημερα με SMS (ετσι ρωταμε πια οταν δεν προλαβαινουμε)
"Εσυ καλα?"
της απάντησα
"Εγω ειμαι πάντα καλα ! Ειναι νομος εδω και καποια χρονια να ειμαι παντα καλα."

Μετραω τα πραγματα αλλιως , εχω την οπτικη του φθαρτου...
Ολα ετσι ειναι το "για παντα" , το "πολυ" , το "αιωνιο" ειναι παραμυθενια ....
Σε οδηγουν σε ουτοπιες ....
Το ζω , η αληθεια ειναι αυτη , οταν μου προκυπτει κατι ομορφο, μεσα σε ενα περιτυλιγμα ρομαντικο , μμμμ το λατρευω....αλλα ξερω πως θα τελειωσει.......αργα ή γρηογρα τα πέταλα θα σκορπισουν στον ανεμο....το λουλουδι θα μαραθει, οσο ομορφο και φρεσκο και αν ειναι στην αρχη, οταν σου το προσφερουν .....

αυτο που υπαρχει ειναι η ελπιδα πως το χωμα ειναι ακομα γονιμο για να φυτεψεις την επομενη τριανταφυλλια.........

5 σχόλια:

done for είπε...

Αλληγορικά πάντα, το λουλούδι κρύβει μέσα σπόρους και πρέπει να το τσιμπήσει η μελισσούλα και να μαραθεί. Για έχουμε κάτι να φυτέψουμε την επόμενη φορά. :-)

Only santi είπε...

βζιιιιιννν η μελισσούλα!!!!χαχαχαχαχαχα.......

Αερικό είπε...

Αλληγορικά μιλώντας πάντα μπορεί το λουλούδι να μην έχει σπόρους οπότε η μελισσούλα να μην έχει να τραφεί :p

Only santi είπε...

ηξερα οτι θα σας εβαζα σε ορυμαγδο προβληματισμων !!
yeahhhhhhhhhhhh....

done for είπε...

Συγγνώμη κιόλας... Προτιμούσες να αντιδρούσαμε πεζά επισημαίνοντας ότι όταν μαραθεί το τριαντάφυλλο δεν είναι ανάγκη να φυτέψουμε νέα τριανταφυλλιά;

(Και όχι, δε φταιν κανενός φυτού οι σπόροι γι' αυτά που γράφουμε. Εσύ φταις που μας ανέχεσαι!)