Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007

Σε εκεινον...


Ακου.... σου μιλαω, σου ψιθυριζω .........
παντα ψαχνω το παραμυθι μας.......

λες και ειμαι κλεισμενη σε ενα πυργο που τον εχουν κρυψει, με εχουν φυλακισει τα λαθη και οι ενοχες .......ειμαι εκει και περιμενω.....
εισαι εκεινο το αερακι που μπαινει μεσα απο τα καγκελα και μου χαϊδευει τα μαλλια ........το νοιωθω παγωμενο στα χειλη μου και τα μισανοιγω για να αναπνευσω ελευθερια ........
κλεινω τα ματια μου και του δινω μορφη.........
ειναι ο πριγκηπας μου , ο αγγελος που θα παρει και θα ανεβουμε στα αστερια........αυτα τα αστερια που καθε βραδυ μετρω και παντα ξερω πως δε θα προλάβω , γιατι θα ερθουν τα ονειρα να με μπερδεψουν ........

εκεινα τα μαγικα ονειρα που ειναι τυλιγμενα με χρωματα και μουσικες και φιγουρες ερωτα........ειμαι εγω στη μεση μιας αιθουσας χορου, σαν αλλη σταχτοπουτα ευτυχισμενη , με ενα φορεμα και ενα μικρο στεμμα και γοβακια χρυσα και εσυ στην αλλη ακρη της αιθουσας, μεσα στον κοσμο , σε βρισκω αμεσως γιατι μολις χαθω στο βλέμμα σου , τα ξερω ολα ........μολις ακουμπησει το χερι σου στο χερι μου θα αρχισει ο χορος και θα χαθουμε στροβιλυζοντας στους λαβυρινθους του παντα

δε σου αρεσουν τα παραμυθια?ειναι λες για παιδια?
μα ειμαστε παιδια ......αθωα........καθομαστε σε ενα παγκακι σε ενα παρκο και ζωγραφιζουμε καρδιες πανω στο τριμμενο πρασινο ξυλο.....εγω και εσυ για παντα.....επειτα ακουμπουμε το ενα στα χειλη το αλλο και δινουμε το πρωτο φιλι ...και μετα σαν να εχουμε κανει κακο συνομωτουμε ........Μην το πεις!!!

Μου λειπεις παντα .....ολες τις ωρες τα λεπτα τα δευτερολεπτα.....θα σου ελεγα τις ιστοριες μου , θα στις ψιθυριζα στο αυτι οταν κουραζοσουν .....
θα σε κανακευα περισσότερο απο οσο πιστευεις.....θα στριφογυριζα γυρω σου και θα χαμογελουσα .....θα ηθελα να σε κανω να γελας συνεχεια........
και μετα θα σε ερωτευομουν .........

απο παιδι , πριγκηπισσα , νεραϊδα για σενα μονο.........
οδαλισκη .........θα ζουσαμε τον ερωτα με πεπλα τυλιγμενο και αισθησεις.......
χαδια, φιλια, λεξεις .....ολα θα μπερδευονταν γλυκα πανω στα κορμια μας .........παλετα θα ημουν γεματη χρωματα και εγω παλι καμβας για να δημιουργησεις .........και εσυ θα ησουν ο μαεστρος μου στις παραστασεις χορου των αγγελων που θα σε ταξιδευαν στον ερωτα μας.......Ηδονη και ληθη........


Με πιστευεις αραγε?

βλεπεις μαζι μου εκεινο το ασπρο αλογο που στεκεται διπλα στο κυμα?
ξερεις οτι μας περιμενει ?
να ανεβουμε πανω του και να καλπασουμε στη σεληνη.........θα τα μετρησουμε τα αστερια απο εκει ψηλα ενα ενα .........ολα τα βραδυα θα ειναι δικα μας και ολες οι μερες γιατι εμεις θα τραβαμε στην ανατολη με το αγκιστρι τον ηλιο να ανεβει.......
Εμεις θα τον οριζουμε τον κοσμο ....γιατι ειναι ο δικος μας ο μοναδικος .. ο ντυμενος με εικονες και συναισθηματα .......μακρυα απο οτι γηινο και φθαρτο.......

με πιστευεις?

Δωσε μου το χερι σου, μας περιμενουν οι αισθησεις , μας περιμενει οτι ποτε κανεις δεν εζησε.......ελα να το ανακαλυψουμε.........

2 σχόλια:

done for είπε...

Στην Αθήνα έχω κτίσει ένα νησί.
(Τo δικό σου μονόγραμμα. :-)

Only santi είπε...

χαχαχαχαχαχα..ποια τρελλη χτιζει νησια στην Αθηνα?
παω επειγοντως διακοπες .....
φιλιααααααααα