Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

Καυσωνας 40+


Θυμαστε εκεινη τη λιστα?

Λοιπον κλιματιστικα ευρεθησαν , αγοραστηκαν , μεταφερθηκαν στην οικιαν μου και αναζητειται καποιος να τα τοποθετησει.
Απειρα τηλεφωνα εκανα, εβαλα ολους τους γνωστους μου που ασχολουνται με θεματα παρακειμενα του κλαδου των ψυκτικων αλλα φευ.Το πιο συντομο ραντεβου τοποθετησης που καταφερα να κλεισω ηταν Τριτη απογευμα. Παλι καλα γιατι ερχεται νεο κυμα καυσωνα λενε απο την Τριτη.


Ναι αλλα εγω τωρα τι θα κανω θα κατσω να καιγομαι στην Αθηνα?Και να αναζητω δροσια στις κοντινες παραλιες μαζι με οοοοοολους οσους θελουν το ιδιο?
Οχι φυσικα!!!! βαλιτσουλα, εισητηριακια , δωματιο ξενοδοχειου με ολες τις ανεσεις και μακρυα απο την τσιμεντουπολη.

Προορισμος: Αιγινα

Σιγα μην κατσω εδω να καιγομαι......
Στα πλοια , στα πλοια !!!

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕεφυγααααααααααα.....


7 σχόλια:

Στελλα είπε...

Σνιφ, κλαψ, αλοίμονο σε μας που θα μείνουμε εδω..
Να περάσεις τέλεια, να μαυρίσεις λίγο και να ξεκουραστείς και για μας !
Αντε φιλιά και Καλό Σαββατοκύριακο ::))

Only santi είπε...

Λιγες ωρες εμειναν...κρυφοκοιταω το βαλιτσακι διπλα στο γραφειο και σκαω χαμογελο !!! το καλυτερο μου...η αποδρασουλα...¨τον τελευταιο καιρο ολο θελω να φευγω..
:)

Ανώνυμος είπε...

Αι να χαθείς φυστικού! όχι όχι δεν θα ζουλέψω δεν θα ζουλέψω! Μαμώ τα βαφτίσια μου μαμώ! και ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο ε; πως ο μπέμπης θα δροσίζεται στην κολυμπήθρα και μεις θα σκεφτόμαστε παραλίες ονειρικές... αγκρρρρρρρ μαμώ την ενηλικίωσή μου!

Blue είπε...

Καλά να περάσεις Σαντούλα.Κάνε μια βουτιά και για μένα που θα με τρώει η σκόνη και... τα κουρτινόξυλα!!

Only santi είπε...

Ματς μουτς και στις δυο!!!
και υπομονη!!!

done for είπε...

Περιμένουμε ανάρτηση πλήρους αναφοράς :-)

Only santi είπε...

Aναρτηση πληρους αναφορας , δεν εχει !!!
Ξεκουραση, ηρεμια, θαλασσα...και τωρα πισω και ξανα τα ιδια..μεχρι την επομενη φορα.....