Πέμπτη, Μαΐου 17, 2007

Στο σταυροδρομι .....


_μικρη που πας?
_δεν ξερω
_παντα καπου πηγαινω και εγω , αλλα ποτε δεν ξερω που θα με βγαλει
_γιατι?
_ακολουθω το δρομο που χαραζει η ζωη αλλα ολο θελω να παραστρατησω
_γιατι?
_τι ερωτηση ειναι αυτη? και επαναλαμβανομενη?
_ρωταω εγω, παντα , θελω να μαθαινω
_ξερεις μικρη , μαθαινει καποιος και χωρις να ρωταει
_δεν ειμαι μικρη , αλλα πως γινεται αυτο?
_χαχααχαχαχα, να τη παλι, ρωταει.......
_θα μου πεις?
_ακολουθει.....
_ακολουθει? και αν ακολουθησει καποιον που θελει να παραστρατησει?
_ανακαλυπτει νεα μονοπατια
_επικινδυνα?
_χαχαχαχαχαχχα , ζειν επικινδυνως
_εγω φοβαμαι , θελω να ειμαι σιγουρη
_και εγω, αλλα ποτε δεν εισαι κοριτσακι
_δεν ειμαι κοριτσακι σου λεω
_χαχαχαχαχα, μα ετσι μου δειχνεις........
_δεν ειμαι
_καλα δεν εισαι , λοιπον θα ερθεις μαζι μου?
_πηγαινα σε αυτο το σταυροδρομι αριστερα
_εγω λεω να παμε ευθεια,αν με ακολουθησεις .....
_να το κανω?
_με ρωτας παλι? δεν το πιστευω!!!
_ερχομαι, αλλα θα εισαι καλος μαζι μου?
_χαχαχαχαχαχα νατη και η σιγουρια. Δεν ξερω...
_δεν ξερεις?
_οχι.......
_θα ερθω!!!
_πως και ετσι?
_αρχισαμε τις ερωτησεις ?
_χαχαχαχαχα_ελα παμε και θα δουμε που θα παραστρατησουμε στην πορεια
_βλεπω στο βαθος μια υπεροχη ανατολη, λες να παμε προς τα εκει ?
_δωσ μου το χερι σου κοριτσακι , δε θελω να σε χασω στην πορεια.......
_ειπα, δεν ειμαι κοριτσακι!!!
_σσσσσσσσσ..πάμε.......
(οποιαδηποτε ομοιοτητα με πραγματικα προσωπα η γεγονοτα ειναι συμπτωματικη)

4 σχόλια:

done for είπε...

Ίσως ο δρόμος στα αριστερά να είναι καλύτερος. Γιατί τον απέρριψε έτσι εύκολα η μικρή;

Only santi είπε...

....θεμα διαθεσης?
...ειδε και ωραια χρωματα στο βαθος στην ευθεια.....ειπε ισως οτι η ζωη ειναι μικρη για να μην εχει ρισκο.....βαρεθηκε να προχωραει μια ζωη στα σιγουρα?
ποιος ξερει?
ιδωμεν.......

Ανώνυμος είπε...

τελικά εγώ μπερδεύτηκα.
Πήγε το κοριτσάκι?
και ο άλλος την κράτησε από το χέρι ή απλά συνέχισε τα χαχα?

Only santi είπε...

απ οτι φανταζομαι αυτη πηγε....
τωρα αυτος πως θα συνεχισει την πορεια μονο με χαχαχαχαχαχα ή κρατωντας το χερι της σφιχτα .......
ποιος ξερει ?.......
ετσι κι αλλιως ποτε δεν ξερεις τι θα γινει στην πορεια.......
φανηκε να τον διασκεδαζει ....ισως να την κρατησει ...ποιος δε θελει κοντα του ανθρωπους να τον κανουν να χαμογελα?