Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

New job in upTown

Αρχισε μια ομορφη περιοδος , ομορφη να πω ή ενδιαφερουσα... Το δευτερο ..... Μετα απο μια απώλεια που σοκαρε...για οσα δεν προλαβαμε ....

ηρθαν τα γενεθλεια .....οι φιλοι, οι ευχες , η τουρτα, η ζεστη ατμοσφαιρα και ολη η θετικη ενεργεια που χρειαζομουν ....και εσκασε μυτη και ολιγον κρυο.....χαχαχαχαχαχα.....


Μετα ηρθε η αλλαγη ...New job ....και απο το μουντο κέντρο του καυσαεριου και των αλλοδαπών ....uptown Κηφισιας....Μαρουσι....αλλαγη ωραριου....Ξυπνημα στο φως του ηλιου, ανθρωπινα γραφεια και χαμογελαστοι ανθρωποι....Οτι ακριβως επεδιωξα , ηρθε και με βρηκε....ομορφες μερες ξημερωνουν.....και μεσα σε ολα ....προαγωγη....αναθεση διοικητικων καθηκοντων και μια νεα προκληση...μπορω??


Καθε επιθυμια πραγματοποιειται οταν την αγκαλιαζεις με γλυκεια διαθεση και οταν εχεις υπομονη .....Παντα ερχεται ..........

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλη αρχη

Ανώνυμος είπε...

´´προαγωγη....αναθεση διοικητικων καθηκοντων και μια νεα προκληση...μπορω??´´

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ????????
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΑΣ (ΜΠΑΜΠΑΣ, ΜΑΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ)ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΒΗΜΑ !!!!!!!!!!ΟΛΗ Η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ !!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ !!!!!!
ΕΙΜΑΙ 1000% ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ !!!!!......ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ....ΟΥΤΕ ΣΤΑΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ !!!!!!!!!

Only santi είπε...

αν δε σταματησεις να με συγκινησεις ..θα σε μαλωσω.....
και εγω σε αγαπω Δημητρουλα μου....ειδες καμμια φορα ? ποσα λίγα πραγματα χρειαζονται για να ερθουν κοντα οι ανθρωποι...ποτε να μη φοβασαι αυτουυς που σε κρινουν σοβαρα, τελικα αυτοι σε νοιαζονται ....φιλια πολλα μωρο μου....θα μαι παντα εδω...