Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 20, 2007

Φθινοπωρινη ζεστη...

Βγηκα απο το γραφειο σημερα στην πολυβουη λεωφορο και μου ηρθε ενα κυμα ζεστης....
Δευτερολεπτα εκλεισα τα ματια και σκεφτηκα οτι ακομα ειναι καλοκαιρι..
Δε λεει να φυγει και με προκαλει για αλλη μια φορα να τα αφησω ολα πισω και να τρεξω στας εξοχας...
Ελατε κυριε Ηλιε μου , κρυφτειτε λιγακι ...καντε μου τη χαρη pleaseeeeeeeee

Λιγη βροχουλα παρακαλω ......
Κατι ακουσα για αποψε το απογευμα στην πρωτευουσα....
Μμμμ την περιμενω πως και πως
Μου αρεσει να χαζευω εκεινες τις μικρες σταγονες στο τζαμι.....να χορευουν , να κατρακυλουν.....μεχρι να σβησουν ....

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εισαι τυχερη εδω που ειμαι εγω βρεχει συνεχεια εδω και 10 μερες περιπου αλλα εσυ εισαι καλα ακομα...γενικα ειμαι μακρια τωρα για δουλειες στην πατριδα το γονιων μου την αργεντινη αλλα το παλευω...μου λειπει ο ηλιος στο σπιτι μου στην θαλασσα....παρακαλας γαι βροχη αλλα που να δεις εδω που ολα ειναι μεσα στην υγρασια και στο κρυο..ευτυχως τις επομενες μερες θα αλλαξει ο καιρος και απο σημερα φαινεται η διαφορα...τα λεμε..χαιρετισμους απο την μακρινη αργεντινη...κανω υπομονη μεχρι τον δεκεμβριο που θα γυρισω αλλα μαυρισμενος....

Scarlett είπε...

Μα ποσο θα συμφωνησω για αυτον τον αδιακριτο πεισματαρη ηλιο..που χωνει τη μυτη του παντου κια μου σπαει τα νευρα...σαν τις αδιακριτες κυρατσες ενα πραγμα...
θες να ανοιξεις το παντζουρι σου και αναγκαζεσαι να το χεις παντα κλειστο μη χωσουν τη μυτη τους... ε σορυ....τις ακτινες του ηθελα να πω!!!

Πολυ φοβαμαι οτι μεχρι να πραγματοποιησω το ονειρο μου να παω να μεινω στη Σκωτια Ή την Αγγλια για να μην τον βλεπω θα εχει τοτο αλλαξει το κλιμα που θα θελω και κει παρασολι....

Σαντυ μου!!!Τι καλα που αρχισες και συ να γραφεις ξανα!!

Only santi είπε...

κυριε αργεντινε στειλε και σε μας λιγο βροχουλα και υποσχομαι να την ανταλλαξω με ηλιο ....

Δονα μου εδω σε εμενα ακομα δεν εβρεξε....Θελω λεμε, θελω !!!
Να σαι καλα και εγω χαιρομαι που και εσυ το αποφασισες....

Scarlett είπε...

α καλα οι δικες μου οι αποφασεις ...οσα παιρνει ο ανεμος ..
το εχω ανοιγοκλεισει 3-4 φορες ως τωρα..
αν το ξανακλεισω θα σου στειλω κλειδι..

Only santi είπε...

περιμενω το κλειδιιιιιιιιιιιι