Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2007

κρακ....



κρακ κρακ κρακ .......
Σπάσιμο....
κομματια, μια εικονα , ενα συναισθημα, κομματια το ενα διπλα στο αλλο που καποτε ηταν ενα συνολο
μια φιλια, ενας ερωτας, μια σχεση, ενα δεσιμο.....
και τωρα ειναι μικρα μικρα κομματακια
καθεσαι και τα κοιτας και ψαχνεις να βρεις το γιατι
τα βλέπεις και σκεφτεσαι αν κολλαει ξανα το ενα διπλα στο αλλο
αν ολα μπορουν να ξαναγινουν οπως πριν
Οχι!....
η επομενη φορα θα ειναι ακομα πιο οδυνηρη
Θα εχεις περιμαζεψει τα κομματια
θα τα εχεις κολλησει με αμεριστη φροντιδα
γιατι η "πορσελανη" σου ηταν πολυτιμη και δε θελεις να την πεταξεις
ομως την επομενη φορα που θα πεσει κατω
τα κομματακια θα ειναι θρυψαλα , δε θα υπαρχει καμμια κολλα πια να τα κολλησει
σκονη θα μεινει ...
σκονη που θα ειναι πικρα....για οτι υπηρχε και δεν υπαρχει πια....

φιλιες , ερωτες αντικες, δεν ξερω αν υπάρχουν...
κομψοτεχνηματα αλλοτινα που απλα τους λειπει μια γωνια ή φαινεται ενα ραγισμα αλλα ειναι εκει παντα σε μια απο τις πιο ομορφες γωνιες σου, βιτρινες σου......

Ποναω οταν σπαει κατι μεσα μου
Ποναω οταν παιρνω αποφασεις που λενε οτι ολα αυτα τα κομματια που βλέπω σκορπια μποροστα μου , αρνουμαι να τα μαζεψω και να προσπαθησω να σωσω αυτο το ομορφο πραγμα που υπηρχε στη θεση τους
το κανω οταν η διαισθηση μου, μου λεει οτι την επομενη φορα θα παρω το τιποτα.....
θα μεινει απο την "πορσελανη" , σκονη.....

Ευθραυστα συναισθηματα .....ευθραυστες σχεσεις ...ευθραυστες φιλιες
Θελουν προσοχη και φροντιδα......
Νοιωθω κουρασμενη ........
Δε θα πρεπε .........
Αλλα νοιωθω
Δεν εχω διαθεση να μαζευω σκορπια κομματια
Λυπάμαι......

Κρακ...........

5 σχόλια:

done for είπε...

Ναι, θέλουν προσοχή και φροντίδα αλλά όχι να τραβά πάντα κουπί ο ίδιος. Θα κουραστεί και δε θα αντέξει άλλο. Κι αν το αφήσει, κι ο άλλος αναλάβει το καράβι, δεν είναι σίγουρο ότι θα θέλει να συνεχίσει στην ίδια πορεία. Και δεν πρέπει να πονά. :-)

done for είπε...

Εντωμεταξύ, τις συγκεκριμένες μέρες που ζούμε, είναι το ιστολόγιο πράσινο, μιλά για κομμάτια και θρύψαλα...

ανησυχώ για τους συνειρμούς ενός ανυποψίαστου επισκέπτη...

Scarlett είπε...

Σαντυ μου , ειναι τοσο ομορφο αυτο που εγραψες και τοσο σωστο...

Οταν σπαει κατι ποναει...
αλλα πρεπει να τον βιωσεις τον πονο
για να πας παρακατω..

η μεγαλυτερη μαγκια ειναι
οτι δεν ανεχεσαι να κολησεις τα θρυψαλα !

Only santi είπε...

done for ..τι να κανω που μου αρεσει το πρασινακι ως χρωμα ....
οποιαδηποτε ομιοτητα με γεγονοτα πολιτικα ή αθλητικα δεν αφορουν το κειμενακι μου.....

Δονα μου σ' ευχαριστω , αποφασιζεις τι ειναι καλυτερο και προχωρας...αν βαλτωσεις και επιμενεις πάνω απο σκονες και θρυψαλα ....χανεις το αυριο ....που οπως πολυ καλα κατεχεις...ειναι μια αλλη μερα!!!

Scarlett είπε...

yessssss!


(εν τω μεταξυ το ποσο μου τη δινει αυτο με το αναπηρικο καροτσακι που εχετε και με παιδευει..θα το κανω ποστ!!!!!:))